....
Kan niet veel zeggen behalve, ik wou voor de V8 in laten bouwen gaan, maar na checken qua opbrengst en garantie's en levensduur ga ik toch voor de turbo in de VR6...
Deze zal me Vr6 (inclusief bewijs) brengen naar de 320 pk en mocht ik nog niet tevreden zijn kan ik voor een klein bedrag hem verder laten tunen naar de 400 pk...
Dit zal vandaag nog niet gebeuren

Maar volgend seizoen zal hij er zeker inhangen! De VR6 turbo
Nu:
Straks:
Met:
stage I 310-330 pk, standaard motor.
* Ultra High Grade Stainless Steel Exhaust Manifold & downpipe
* Custom Turbonetics T-4 turbocharger (optional trims available)
* Custom High Volume / High Efficiency Intercooler
* Turbonetics Evolution External Wastegate
* Turbosmart 38 External Wastegate option add $100 (:: Info :

* Integrated Engine Management (fuel & ignition control) For excellent driveability!
* Fully coated mandrel bent piping set
* Greddy S-TYPE Blow off-valve
* Complete mounting and assembly hardware
* Direct fitment to factory catalytic converter
* Direct bolt-on, no head gasket or internal mods required
* Simple 8-10 hour installation
* Same high quality components as the full system, less the head gasket & oil cooler
* Fully upgrade-able for future modifications
* Instant spool up with virtually no turbo lag (full boost @ 2500 rpm)
* Superior to any supercharger system in performance,appearance, and reliability
* Your choice of front mount or side mount intercooler
En uiteraard staat de inercooler 't mooist vooraan achter dit gaas zodat de mensen weten dat ze opzij moeten :lol:
