ehm nee.. Dat gaat me te ver. Ik zeg; pak de radio in je linkerhand, en maak een zwaaiende beweging over je rechterschouder. Aan het einde van de zwaai laat je de radio los
Heb even naar de foto's gekeken, maar je hebt een radio waarbij je de ISO stekkers rechtstreeks in plugt. Dan is er niets te wisselen in de tussenliggende draden idd..
Je moet in ieder geval bij de bruine stekker (vanuit de auto) de constante plus en geschakelde plus omwisselen. De rode is de constante plus, en de rood/groene is de geschakelde plus.
Een garage kan met behulp van speciale stekkertrekkertjes deze plugjes uit de bruine connector pielen en omwisselen (ompinnen). je kan dit zelf ook wel, maar dan met het risico dat je de stekkertjes sloopt
Waarom koop je zoiets? Ik heb voor 3 tientjes een geweldige Kenwood MP3 radio gekocht (2dehands) via dit forum. Beetje mosterd na de maaltijd misschien

, maar dan heb je ook geen last van dit soort 'problemen' of ze zijn makkelijk op te lossen. Daarnaast is de geluidskwaliteit van goedkope radio's echt bagger, terwijl de luidsprekers in de nieuwere VW's nog best oké zijn.