View Single Post
Old 11-02-2010, 12:17
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie

meerrr

Quote:
Nog maar even een update:

Geachte Arjan,

Groot gelijk! Ben onderhand al aardig wat jaartjes bekend met marktplaats en dus ook met deze vervelende mensen. Succes met de verkoop, het zijn mooie auto's die een liefhebber verdienen.

Gr Rinze

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: R. Damman

Geachte Arjan,

Mijn complimenten met de fantastische advertentie! Ik heb geen interesse in de Scirocco aangezien ik meer van de "kut"Opels ben maar de tekst bij jouw advertentie heeft mijn dag toch weer wat opgefleurd.

Veel succes met de verkoop, ik hoop dat je de hoofdprijs ervoor krijgt en als je ooit weer iets verkoopt maak dan weer zo'n heerlijke advertentie en laat me iets weten als het op Marktplaats staat!

Nogmaals mijn complimenten!
Met vriendelijke groet,
Hans

Naam: Hans

Beste Arjan,

Er is een bod uitgebracht van 13.337,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie, het bod en het e-mailadres van de bieder.

Daar zit je dan, achter je trieste Pentium 1 computertje. Je trieste wormpje hangt uit je Lidel spijkerbroek en je nageslacht zit nog op je voorhoofd. Je bent nu net klaar met de middelbare school en dat is toch niet slecht op je dertigste. Je moeder heeft net een lekker boterhammetje met pindakaas voor je gemaakt.
Dan ineens.... een INGEVING !!! laat ik die stouterik met die Scirocco's eens goed te pakken nemen.
Weet je wat !! ik doe een bod van 13.337 euri op z'n stomme autootjes DAT ZAL HEM LEREN !!! nee, geen 13.333, nee zelfs geen 14.000 maar..... 13.337.....

Ik ben geschokt, dit komt hard aan, heeft het leven nog zin ???
Een bod van 13.337, 13.337 !!! zal ik ooit nog normaal over straat kunnen .....

Kop op zeg, hoe fucking triest kun je als persoon zijn als dit het dan moet zijn.
Wat ga je vanavond tegen je impie vrienden zeggen: "ik heb er nou toch één te pakken genomen op het internet". Triest persoon 02: "Ooh ja joh ??, wat heb je gedaan dan ??". "Nou ik heb een bod gedaan van 13.337 euri, tjhhaaaa dat zal hem LEREN !!!"
Triest persoon 03: "Ha weet je wat ik heb gedaan ??"
Triest 01 & 02: "nou joh wat dan ??"
Triest 03: "Ik heb een bod van 133.337 gedaan !!!"
Triest 01 & 02: "Tjeezus !!!, jij durft, kijk maar uit dat ze je niet pakken"
Triest 03: "ha dat lukt ze toch niet want ik heb een andere naam in mijn email staan hahahaha"

Stelletje oerkeutels......

Nog maar een update, moet toch minimaal 10.000 kijkers kunnen komen.
Dit zijn de positieve en in mijn ogen de echte autoliefhebbers die een stukje humor wel kunnen waarderen.

Geachte Arjan,
In eerste instantie dacht ik......... wat moet ik met deze advertentie aan, maar toen ik verder las vond ik hem briljant! Geweldig hoe je zulke mensen aanpakt, eindelijk iemand met het lef om dit ook daadwerkelijk te doen!

Verder wil ik je laten weten dat ik zelf ook sciroccofan ben. Ik heb er een paar maanden geleden ééntje gekocht, ook een 16v met kr motor maar helaas geen rasechte nederlander. Over een maand of 4 is hij belastingvrij. Daar heb ik hem dan ook voor gekocht, een schitterende auto rijden en dan niet veel aan de staat betalen hahaha! Jou scirocco's zien er ontzettend mooi uit en wat de prijs betreft zit je ook heel goed ja! Misschien kun je mij nog wat advies geven over het opknappen van de scirocco want er moet nog wel wat aangebeuren voordat ik er tevreden over ben.

Succes met de verkoop en wie weet tot ziens in de toekomst een keertje

Naam: marcel

Geachte Arjan,

Helaas heb ik geen interesse in de auto's, maar je hebt wel een TOP advertentie ervan gemaakt. Helemaal geweldig. Ik hoop voor je dat je de auto's snel verkoopt aan een liefhebber.

Groet, Dirk

Naam: Dirk342

Geachte Arjan,

Ik mail niet voor de auto's, zien er goed uit, maar heb zelf al een coole golf mk1.
Wou alleen ff zeggen.. Respect voor je advertentie!!! lol

Groet
remon

Naam: Remon

Geachte Arjan,

super veel respect gast waar haal je t vandaan en ook veel respect voor de roccos zien er goed uit veel succes met de verkoop ze verdienen een liefhebber en dat je ze voor n goeie prijs mag verkopen

mvg arend-jan

Naam: a-j b

Geachte Arjan,
had laatst even met je gemailt kon ze op halen voor 3800 euro had je het toen over wou ze ook graag maar kreeg de vrouw niet zover heb er nog 4 vandaar sorry wil wel even zeggen dat je advertentie geweldig is heb me bijna dood gelachen super mvg s.terpstra

Naam: s.terpstra

Beste Arjan,

Geniale advertentie, en triest volk genoeg wat er rondloopt en al helemaal als de durfallen ook nog van die gewaagde biedingen plaatsen, veilig verscholen onder een pseudonym als "janpeterbakelende".

Kortom, de heikneuters weten precies wanneer ze zich aangesproken voelen.
Tuurlijk, een ieder heeft zijn/haar voorkeur in welke auto hij/zij rijdt.
Zie ik een mooie oude Kadett uit eind jaren '70 rijden, dan kan ik alleen maar denken: respect dat die persoon zo'n oude wagen op de weg houdt.
Natuurlijk hoeven het soort lolbroeken die de schitterende biedingen hebben gedaan je Scirocco's niet mooi te vinden, maar jongens, kom op zeg, ik hoef een aap toch geen klimmen te leren of wel soms?

Succes met de verkoop van je mooie wagens, heb er zelf een uit 1987.

(Misschien een aanrader om ze ook op www.oerauto.nl te adverteren).

groet, Pieter

Naam: Pieter

Geachte Arjan,

Mooie auto's, dat ten eerste,
maar je advertentie is nog tien keer zo mooi.
heb deze met veel plezier gelezen.

Succes met de verkoop!
Tis dat ik al een mooie VW heb.

Gr. Jasper

Naam: Jasper E

Dan zijn er ook nog wat zeikerds die de achterliggende gedachte van deze "advertentie" niet helemaal begrijpen. Omdat ik in een ver verleden nog wat opvoeding heb genoten zal ik ik hier niet al te hard op reageren. Zij die onwetend zijn, zondigen niet.
Lekker dom blijven en bukken, vooral blijven bukken en die napijn trekt vanzelf wel weg......

Geachte Arjan,

Zeer mooie Scirocco's. Ik heb zelf een Kever en ben goed aangestoken met het VW virus. Helaas beëindig jij met deze advertentie niet alleen je VW koorts, maar je verdoet je tijd ook nog eens met het vragen om dit soort reacties en je haalt even alle VW-fans onderuit met je gezeik.

Succes met de verkoop en richt je in je advertentie gewoon op het te verkopen object.

Gr.

Stevan

Naam: Sliedrecht

"Alle VW fans", dat zijn er nogal al wat en volgens staan er een paar reaties bij van VW fans, dus die gaan niet mee in je "verhaal".
Wat wil je nu zeggen dan ? mag ik nu van jou en "alle" VW fans niet meer in een VW rijden ?
Vent, ik rij mijn hele leven al in een VW. Ik heb 5 buggies, 14 Scirocco's, 4 Golfjes, Een spijlbus,2 Kevers, een polo en 3 Passats VR 6 achter mijn naam staan en dan ben ik zeker geen VW fan.
Lik mijn br..ne st.rr.tje
Ik rij nog steeds met veel plezier in mijn buggy ( zie foto)die ik zelf gebouwd heb, ieder fucking moertje en boutje heb ik er zelf in gedraaid.
Omdat zo'n stelletje doorgedraaide aambeien het leuk vinden om hier te gaan zitten zeiken op mensen die iets verkopen moet ik de shit van jou ook nog gaan slikken ?
Je bent je Kever niet waard en als "alle" VW fans zoals jou waren dan ging ik Opel rijden.....
Oh sorry dat was niet echt beleefd: lik mijn schoongemaakte br..ne st.rr.tje a.u.b meneer.

Golf TDIi '97 - Sold
Golf GTi8v '90 - Sold
Golf GL1.8 '87 - TL
Golf CL1.3 '86 - TL