12-02-2010, 13:02
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Turbo-Variant
Als je nog op zoek moet naar een auto-kabelboom die matched bij de motor kan je beter gewoon de motor aan de Golf 2 zekeringkast aansluiten. Als je met de kabelboom al ietjes afwijkt qua bouwjaar of uitvoering gaat daar veel werk in zitten om dat alsnog kloppend te krijgen. Ben zelf momenteel bezig om een ASZ tdi 130pk 2003 motor werkend te krijgen op een kabelboom van een iets oudere 90pk tdi, en daar gaat al aardig wat werk in zitten.
Hoe heb je overigens de slotmodules en raam-motoren met computer in een Golf 3 ingebouwd? 
|
de sloten en ramen zijn gewoon orgineel van een golf 3 mijn auto had al cv en ik heb daar electrische ramen aan toegevoegden alarm was een complete kabelboom voor interieur, de electrische ramen kun je gewoon aansluiten op de relaisplaat van de boordcomputer deze vind em dan vanzelf, van de climatronic moest ik wel kabels toevoegen in de computer zodat deze zichtbaar werd, gelukkig heb ik elsawin en kan ik alle kabels zo opzoeken
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled  ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi
Audi Allroad v6 Bi-Turbo
|