Naar mate ik toch steeds meer reacties zie van mede forummers, over de steeds hogere bedragen die voor simpele dingen worden gevraagt, wil ik hier bij een discussie topic openen.
Dus het gaat ALLEEN! over de prijzen in het algemeen, en niet persoonlijk op bepaalde mensen of advertenties.
Want het lijkt de laatste tijd wel of Golf onderdelen van goud zijn. Ik keek vroeger altijd op het forum als ik nog iets zocht, maar tegenwoordig is de sloop of marktplaats een stuk goedkoper. Hierbij bedoel ik dan van €100 voor een OEM grill, €700+ voor een simpele set verbreed staal, of €3000,- vragen voor een golfje wat alleen verlaagt is met een goedkope schroefset en een set leuke wielen. Of als je ergens RETRO, ZELDZAAM of UNIEK achter zet, je dan automatisch er het 3 dubbele voor kan vragen.
Ik dacht altijd dat hier liefhebbers onder elkaar zaten, die elkaar nog wel wat gunde? Maar tegenwoordig wil iedereen overal dik winst op maken.
Dan laten we het hele BBS verhaal maar achterwege, want die prijzen zijn al jaren aan de belachelijk hoge kant. Ik ben, samen met een boel andere, blij dat je nu voor de dan wel niet 2-delige, goedkopere variant van Lenso kan kiezen...
Hoop dat meer mensen er zo over denken, maar houd alles gezellig, anders zal het topic zo op slot zitten...