View Single Post
Old 13-02-2010, 14:56
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Aanbetaling vragen hè. Had ik geen probleem mee gehad, heb ik ook voor de BBS-en pas geleden gedaan, zonder ze gezien te hebben. En als ik niet was komen opdagen had ie zich mooi de centen in de zak kunnen steken.

Waar 't me om gaat is dat ik hem meermaals vraag me even op de hoogte te houden als er iets verandert, en hij gaat akkoord, dat ik een afspraak met hem maak voor maandag, en hij die bevestigd, en hij vervolgens niet het goede fatsoen heeft te wachten tot dan, of me gewoon van te voren even een mailtje stuurt met de vraag of ik de auto deze week aub kom ophalen, of anders aanbetaal.

Maar dat ik er via een forummer achter moet komen dat de auto pleite is, en van de verkoper vervolgens gewoon niks hoor, vind ik ietwat lomp.

Ook weer gewoon eigen schuld, als ik iets graag wil hebben, ben ik er gelijk of ik betaal iets aan, dan ben je van dit gezeur ook af.
Die gast heeft groot gelijk dat hij 'm verkoopt, want voor hetzelfde geld kom jij niet opdagen (zeg niet dat dat zo is maar dat is dus het algemene gevoel dat heerst op MP)
Je bent echt een schreeuwende in de woestijn aan het worden