13-02-2010, 15:26
|
 |
No personal life
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Waar 't me om gaat is dat ik hem meermaals vraag me even op de hoogte te houden als er iets verandert, en hij gaat akkoord, dat ik een afspraak met hem maak voor maandag, en hij die bevestigd, en hij vervolgens niet het goede fatsoen heeft te wachten tot dan, of me gewoon van te voren even een mailtje stuurt met de vraag of ik de auto deze week aub kom ophalen, of anders aanbetaal.
Maar dat ik er via een forummer achter moet komen dat de auto pleite is, en van de verkoper vervolgens gewoon niks hoor, vind ik ietwat lomp.
|
Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Ook weer gewoon eigen schuld, als ik iets graag wil hebben, ben ik er gelijk of ik betaal iets aan, dan ben je van dit gezeur ook af.
Die gast heeft groot gelijk dat hij 'm verkoopt, want voor hetzelfde geld kom jij niet opdagen (zeg niet dat dat zo is maar dat is dus het algemene gevoel dat heerst op MP)
Je bent echt een schreeuwende in de woestijn aan het worden 
|
Tja, het is nou eenmaal mogelijk om aangifte te doen in Nederland. Als je je echt bekocht voelt, en je hebt een mondelinge afspraak (bindend), dan is het not-done.
Maar goed, omdat het gros vervolgens denkt hetzelfde maar te moeten doen omdat het hen ook een keer overkomen is, wordt het algemeen geaccepteerd en legt iedereen zich er bij neer?! En dan word je vervolgens een eenzame in de woestijn, dat is wel waar...
|
|