View Single Post
Old 14-02-2010, 15:22
pilsie pilsie is offline
Forum Regular

ik ben begonnen met een golf mk1 uit 1983 een 1.5 c automaat gekocht voor 300 gulden reed prima en nooit problemen. mijn vrienden reden allemaal japanners die achterelkaar problemen kregen. dat zij voor mij al genoeg. heb na dat golfie ook japanners gehad maar dat was omdat het zo uitkwam. en wat ik al dacht met de nodige poblemen civic met versnellingsbak kaduk eclipse met motor problemen na het chippen weer een civic vastloper nu een galant voor mijn vriendin voledige onderstel motor versnellingbak vervangen. en voor mij zelf weer een golf mk1 uit 1982 geruild voor een scooter die ik voor 75 euro gekocht had. goude deal dacht ik zo.
het is een 1.1 c heb er een orgineel gti interieur in gedaan zit beter en staat netjes,
geen schuren of slijtage er op. wil nog een spucknapf stuur hebben en een ander blok er in. en het nodige las werk natuurlijk dat kan hij wel gebruiken. en dan muis grijs spuiten niet metalic. misschien bbs ronal of schmidt velgen er zitten nu rh velgen op.
en zo sluipt het oude virus de aderen weer in en ohja start slecht met de kou maar laat me niet staan aan de kant van de weg. dus doe mij maar een VW.
Reply With Quote