
24-02-2010, 10:13
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Feb 2010
Posts: 10
|
|
De automaat aan de motor vastbouten is idd niet moeilijk, is precies hetzelfde onderblok, dus past prima. Baksteunen zullen custom made moeten worden. Wat zeker een belangrijk punt is, zijn de aandrijfassen. Ik weet niet of de oude aandrijfassen zo passen, qua lengte (afstand tussen flenzen op differentieel) en qua maat van de aandrijfas flenzen (90 of 100 mm). Wat verder erg belangrijk is, is dat de originele regeleenheid/computer bij de bak zit, omdat deze zo ingeregeld is, dat deze op de juiste momenten op- en terugschakeld. Er moet ook nog een TPS (gasklep stand meter) en een kickdown schakelaar gemonteerd worden.
Al met al een joekel van een project! ik denk dat de baksteunen maken hierbij een peuleschilletje zijn in vergelijking met de andere dingen die moeten gebeuren...
Groeten, Sok
|