Thread: 83' Golf I GTI
View Single Post
Old 28-02-2010, 16:24
Kevin1988's Avatar
Kevin1988 Kevin1988 is offline
Forum regular

Default 83' Golf I GTI

Bedankt allemaal voor de leuke reacties en zie jullie vast wel een keer op een meeting

Quote:
golf16v Quote:
Originally Posted by chris
Dat interieur zie je niet zo vaak meer...is het interieur wat in de laatste GTI's uit 1983 is geleverd,waren zgn crisis uitvoeringen...blank glas,geen verstelbare buitenspiegels,geen boordcomputer en geen kuipstoelen,maar gewone stoelen met het motief wat in een GTI zit...

zat niet altijd in de laatste gti's he

was gewoon de "rabbit gti", die had alles heel simpel en was gewoon iets beterkoop

vind het wel beetje zonde, veel gti is er niet meer aan te zien met al dat chroom

Ja had al keer gehoord dat dit interieur al niet zo vaak meer ziet weet iemand toevallig of de vulling voor de wangen nog los te verkrijgen is ? Heb al beetje rondgezocht maar weet niet welke ik moet hebben voor deze stoelen...

en golf16v

Toen ik de golf kocht heb ik er lang over getwijfeld om hem naar mijn smaak te maken of orgineel en toen heb ik er voor gekozen om hem naar mijn smaak te maken orginele kleur zat er al niet meer op en als de ruimte het toelaat een orginele rode 1.6 gti erbij hebben en die helemaal orgineel te laten.

Deze eerst maar eens klaar maken dan zien we wel verder..

Quote:
Richard
volgende keer wat zuiniger met de randen afkitten.. of wou je de banden eromheen kitten..

leuk projectje

Haha ze kitten ze altijd zo af dus zal wel goed zijn

Binnenkort ff H&R schroefset bestellen want ben helemaal zat van die Supersport schroefset er zit ook echt nix geen vering in meer mensen hier ervaring mee?

Hopen dat het mooie weer snel komt dan kunnen de Bbsjes er onder en dan ff paar pics maken

Groeten Kevin
Reply With Quote