Thread: Antwerpen
View Single Post
Old 04-03-2010, 13:01
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Als ik met de auto van m'n pa ga heb ik niet echt een probleem, maar zou ik met m'n Golf gaan kwam ik niet ver (buiten het feit dat ie nu sowieso niet ver komt).

Ik ga vaker net over de grens naar de bios, en na de snelweg is dit een ritje van net vijf minuten, waar ik minstens al tien plaatsen aan kan wijzen waar ik gewoon muurvast zou komen te zitten, en dan heb ik enkel snelweg en proviciale weg gehad. En van verlichting hebben ze daar volgens mij helemaal nog nooit gehoord. Pikdonker daar, en de belijning op de weg stamt nog uit de tweede wereldoorlog, en is gewoon helemaal afgesleten.

Ga je binnendoor dan kun je het helemaal vergeten. "Helemaal vergeten" als in "nog vaker dan tien keer vastlopen in vijf minuten" dus.

Ik ben een paar keer in Antwerpen geweest, en was blij dat ik er heelhuids uit ben gekomen, en dat was nooit met een verlaagde auto.

En inderdaad wat Jelle al aangeeft, de wegwijzers laten ook aardig te wensen over. Als je dus geen andere keus hebt, en je MOET erheen, neem dan in godsnaam een TruusTruus mee die een beetje up to date is. De pijlen staan achter andere borden waardoor je er zo aan voorbij rijdt, of je wordt pas op het drukste kruispunt ter wereld gewezen waar je naartoe moet, in plaats van een paar honderd meter ervoor. Probeer dan nog maar eens juist voor te sorteren...

En als je denkt, dan draai ik toch gewoon effe om... zul je net zien dat je op een weg uitkomt met verhoogde middenberm die makkelijk 25 kilometer doorloopt, of dat je in een éénrichtingstraat zit.

Dus in godsnaam, als je kerstmis 2010 graag thuis wil vieren, ga dan niet, of met het openbaar vervoer.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote