View Single Post
  #3  
Old 04-03-2010, 20:50
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,481
Default

Quote:
Originally Posted by Zollie
ervaring met ombouw passat 32b!

tips:
Koop een complete golf 2 TD die niet belastingvrij zal worden
zet alles over (motor, bak, bedrading, uitlaat)
pomp je tank leeg, gooi diesel erin

starten en rijden!

voor de net de teller vervangen zodat je gloeilampje hebt, bedrading weet ik niet hoe dat dan zit, misschien eigenlijk best golf1 diesel bedrading kopen...
ook geen idee hoe het zit met de uitlaat, of dat plug 'n play is..

verder is het geen ingewikkelde klus! heb het al 2x gedaan met passat dus, en veel plezier ervan!


ik zou in indergeval geen complete golf 2 kopen gewoon op zoek naar een turbo diesel motorblok..met bak van een golf 1/2 let erbij wel op als je een motorblok van een golf 2 turbo diesel neemt moet je aan de distributiezeide je motorsteun overzetten.. en een aandrijfas nemen van de latere cabrio's
bedrading gaat niet passen vanwege dat jij een oude type zekering kast hebt en golf 2 nieuwe type of je moet een golf 2 kunnen vinden met een oude type zekeringkast de kabelboom je kabelboom van binnen kun je gewoon gebruiken wat je dan moet vervangen is de alleen de motorkabelboom en de teller voor de voorgloeisysteem en als motor keuze zal ik of een JR kiezen of SB. uitlaat is niet plug and play moet je lassen

de 1V heeft een vermogen van 60 pk(economische turbo diesel )golf 2
de JR heeft een vermogen van 70 pk(golf 1/2)
de SB heeft een vermogen van 80 pk(met intercooler)golf 2
Reply With Quote