
08-03-2010, 10:08
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Die td blokken zonder paddestoel (motorcode 1V) leveren idd 44kw
Als je daar een grote pomp op monteerd heb je een "echte" td kop+onderblok zijn namelijk van die 2 td motoren gelijk.
Bij ombouwen van een golf2 motor moet je de motorsteun van een golf 1 diesel wel gebruiken, die aan de distributie-riem kant, omdat de brandstofpomp daar op vast zit..
Let wel met ombouwen idd op het stuurhuis, de tank(zit een voorfilter in) dikkere leidingen dan een benzine, en bij een originele golf1 td zit ook een aparte steun op de chassisbalk voor het luchtfilter, en een steun op het schutbord voor het brandstoffilter..
Ik heb zelf een jetta mk1 td gesloopt om in mijn inari-silberen golf 1 te bouwen dus als je verder nog vragen hebt..
__________________
Golf1 Inari silber metallic -->  engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|