View Single Post
Old 08-03-2010, 12:54
jellehier jellehier is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
beetje weinig reacties helaas.

Toeter leeft een eigen leventje, Geen idee waar het aan ligt, maar ik ga de voeding niet meer via het contactslot laten lopen. Vermoed dat daarin toch iets niet helemaal in orde is. Zekering heb ik vervangen maar dat maakt geen reet uit. Hij doet t soms in eens wel weer, dan doet ie het een tijdje en ineens werkt ie niet meer (keer of 5 gebruiken en hij doet gewoon niks meer) Wil wel een betrouwbare toeter hebben.

Heb een andere tellerunit geplaatst. Geeft mooi aan hoeveel km ik heb gereden (en die klopt ook) maar de snelheid die ik zou rijden klopt niet. Ik rij gemiddeld 10km langzamer op gps dan wat op de teller staat. Dus teller 120 = 110 op gps. Waarschijnlijk staat de naald niet geheel op het rustpunt. Voorlopig kan het wel ff. Maarja tis lastig.
Dit kan overigens niet aan de velgenmaat liggen want dan zou ik precies tegenovergestelde waarden krijgen ( 13" = kleinere omtrek dus met evenveel omwentelingen rij je met een 16" door de grotere omtrek dus harder dan wat op de teller staat. Omdat de teller gebaseert is op die 13". Ja zelfs met mijn bandenmaat wijkt ie nog af.)

Tellerbak moet er toch nog eens een keer uit, omdat het linker lampje kapot is, ik had geen nieuwe helaas.

Heb de "nieuwe" logotjes iets opgeschuurt en schoongemaakt. Maar dat schoonmaken moet nog wat beter. Iig zit het er een stuk beter uit. Chrome was toch al van de nieuwe logotjes af, dus dan maar compleet grijs weer.

ten eerste.. claxon klinkt als een foute sleepring...

ten tweede, kan best wel eens aan je bandenmaat liggen.. maar reken ook mee dat een teller altijd meer aangeeft dan de feitelijke snelheid.. meestal ongeveer 8kmh meer dan geijkt.. dus kan ook dit gewoon klopppen..
Reply With Quote