Er is nogal wat te doen over wat ik bij deze 'VWMGate' zou willen noemen. Eigenlijk allemaal niet zo veel aan de hand, alleen lopen de beschuldigingen over en weer nogal de spuitgaten uit inmiddels.
Los van de op zich legitieme discussie over de historie van VWM emblemen, dat mag best, maar constructief en zonder op de man te spelen of beschuldigingen van oplichterij graag.
Jammer ook dat wij als Volksforum beschuldigd worden van 'handen boven het hoofd houden', daarom moeten we maar wat uit de doeken doen denk ik, want er wordt een niet helemaal eerlijk spelletje gespeeld hier:
Geditonone, het is grappig dat je je in eerste instantie onschuldig in de discussie mengt, maar waarom kom je er niet eerlijk voor uit dat jij de persoon bent die reageert op Ruud z'n eBay advertentie? En als we de rem op een doodlopende discussie zetten, dan maar de naam wav2006 registreren, daarmee de discussie weer op rakelen en vervolgens in je met je alias (wav2006) gestarte topic met je originele naam (geditonone) erg verongelijkt weer te reageren... Jezelf een voorzetje geven dus, dat vind ik nou niet echt een chique spelletje.
Ja, Ruud bijt misschien nogal fel van zich af, maar is een algemeen gerespecteerd en gewaardeerd handelaar. Hij wil vast alle uitleg geven over de logos, maar waardeert blijkbaar geen ongeprovoceerd direct offensief zonder mogelijke discussie.
Gegoochel en verstoppertje spelen met namen vind ik echter slap! Dus, goochel niet teveel want wij googlen.
Mensen, reageer hier alstublieft vooral, maar vooral constructief! We fluiten echt niet graag af met een slotje, mits er eerlijk gevoetbald wordt! Overtikken mag, natrappen niet - en inkomen met gestrekt been ook niet