Daarstraks op mofrica een mooie upgrade gewonnen.
Een setje US achterlichten met fittingen. Ik had eerst een set gewild met donkere knippers maar die lopen best hoog op in prijs. Motip heeft daarvoor een mooie oplossing nl.: Backlightspray
Als ik nog us achterlichten kan bemachtigen: voor die prijs zal ik er nog kopen om 3 sets te hebben. 1 rood/oranje, 1 rood/zwart en 1 volledig rood.
Aangezien dat hier in BE mistachterlichten verplicht zijn zal ik in die volledig rode aanpassen met mistlicht
Gisteren heb ik ook die messing bus vervangen onder mijn gashevel. Brandstof verlies is nu ook weg
Beide spoorstangen zijn nu ook vernieuwd. Het moet wel nog ff uitgelijnd worden want als ik nu scherp draai keerd mijn stuur niet terug en wilt hij zijn eigen weg gaan
Toplagers aan de voorkant moeten ook eens vernieuwd worden, daar zit nog wat speling op maar dit hoor je enkel op een kaseiweg.
Volgende week komt er een oem gtd IC op om te proberen en daarna een sprintercoolert fabriceren
Ik ben ook beezig met de zetel aan het herstellen. De leuning begon te scheuren en de zetel wilde niet naar voren kantelen. Schuin rijden is niet echt bevorderlijk voor je rug
Voorlopig rij ik in de passagierszetel en de passagier rijd mee op de achterbank