
14-03-2010, 11:31
|
 |
Volksforum Donateur
|
|
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,206
|
|
Quote:
Originally Posted by Houtstoker
Ik ken iemand met injectie problemen bij een Vanagon. Die heeft van alles geprobeert om de bus goed aan het lopen te krijgen, niets hielp. Nu rijdt hij met een megasquirt rondt en laat iedereen horen en voelen hoe mooi de bus nu loopt. Hij is er lyrisch over.
Lijkt me een aanrader.
De 1.9 is er van 42 tot 66 KW. Het verschil in compressieverhouding wordt bereikt door een meer of mindere uitholling van de zuigers. Motorcode GW is ontworpen voor 66 kw, 90 pk, EY voor 42 kw 57 pk. Let wel, ik kijk nu alleen naar 1.9 blokken. Ik heb echter geen idee of de cilinders van de DJ passen. Deze meten 2.1 liter 82 kw 112 pk
Bron; http://www.t3-forum.nl/php3/phpBB3/...otorcodes:start
|
idee van richtprijs van dit systeem? is dit systeem qua electronica dan toch nog behoorlijk makkelijk aan te passen aan zo'n oude motor? er zit tenslotte niets voorzien van electronica in de DG...en hoe zit dat dan met injectoren en dergelijke?
hmmm tja, als de cylinders v d DJ zouden passen zijn we idd al een eindje verder weg...ik heb er in ieder geval nog niets van gelezen.
veel forums waar zulke vragen kunnen gesteld worden heb ik helaas ook nog niet gevonden
|