Beste forummers,
ik ben Justin, 20 jaar en woonachtig in Apeldoorn.
Na 2,5 jaar in mijn moeders auto te hebben gereden (Golf 4 V5 GTI

)
zoek ik wat voor mezelf, omdat ik wat wil sleutelen en niet meer beperkt wil zijn met het gebruik van de auto.
Ik zou graag wat info willen hebben over waar ik op moet letten bij de aanschaf van een golfje 2. Ik heb al heel wat topics doorgespit, maar weet nog niet genoeg :P
Ik wil een auto met een bouwjaar t/m 1986.
Ik zit te twijfelen om te beginnen met een 1.3 en die dan gedurende de tijd om te bouwen, of om een gti te kopen.
Wat denken jullie hiervan? (de gti word natuurlijk ook aangepakt, stel dat ik daar voor kies)
3-deurs
Verder, de meeste auto's hebben minimaal 2 ton gelopen, is dit een probleem (eventueel om hem nog een keer te kunnen verkopen over wat jaartjes)?
Verder heb ik ongeveer 1500 euro uitgetrokken voor de aanschaf, ik blijf natuurlijk wel een student. Het liefst geef ik wat minder uit zodat ik wat geld over houd voor leuk spul. Zelf eraan sleutelen vind ik alleen maar leuk, heb ook genoeg gereedschap, maar hij moet niet rot zijn.
Ik hoop dat jullie wat tips hebben, of misschien zelfs wel een leuke auto te koop weten te staan
Justin