View Single Post
Old 16-03-2010, 11:57
wobster wobster is offline
Forum Regular

Default polo 2 '84 steilheck project

na een paar jaar geen vw meer te rijden begon het toch terug te kriebelen dus ging ik op zoek.Criteria waren ouder als 25 ivm oldtimer ,goedkoop en iets leuk van te maken.

na een paar weken zoeken kwam ik deze tegen niet de mooiste maar wel spot goedkoop 75€ pakte ik hem mee.

foto's bij aankoop

eerst maar de 1000 eruit gelepeld en een 1300 mh in de plaats gestoken,dit was al leuk maar natuurlijk wou ik nog meer.Dus pretspul bestellen

cbr carbs
spaghettie

nu komt er binnekort nog een bewerkte 3f kop en dan kunnen we beginnen met het inbouwen.

Om nu toch al wat sneller te gaan maar het hele interieur eruit gegooit

Nu was het ook tijd om het uiterlijk en onderstel aan te pakken dus besteld men veerpootbrug voor boven en onder,en achter niet te vergeten.

men koopt setje velgen en steekt een verlaging en rolt de auto in een andere kleur( verlaging achter steekt nog niet op de foto wegens plaatsen van uni lager in achterste veerpoot)Voorkant komen ander setje veren voor moet nog 1 of 2cm lager

ook moet ik setje spoorverbreders gaan halen ivm de uigerolde wielkasten die ik gedaan had ivm het verbreed staal dat ik er eerst onder wou.Is maar niks zo

dit was het verlopig
Reply With Quote