View Single Post
  #6  
Old 17-03-2010, 02:22
FGizmoS's Avatar
FGizmoS FGizmoS is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 546
Send a message via MSN to FGizmoS
Default

Vandaag de pomp terug open gedaan omdat het messing busje iets hoger moet zitten.
Ik monteer alles terug en hij slaat redelijk vlug aan
Ik had wel die bout afgebroken die van de turbo naar je lda gaat afgebroken. Deze heb ik vervangen door een exemplaar van een wastgate van een 1.6 hdi motor
De lda kegel heb ik nu ook maar naar de meest steile kant gedraaid.
Hij rijd terug fijn maar wel een beetje meer roeten. Ik denk dat dit komt omdat die stelschroef iets te ver ingedraaid is voor je brandstof te regelen. Stationair loopt hij nu 1100 toeren.
Morgen nog wat bijdraaien en hopelijk blijven de lekjes en rare euvels dan weg
Toch bedankt voor de hulp iedereen.
__________________
Don't cry burn your tyres and get high
VW Golf MK2 GTD '90 te koop
Subaru Impreza GTT MY97
Reply With Quote