24-03-2010, 20:25
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by polo 3
Het lijkt makkelijk het reviseren, en als je oplet kun je t zelf wel,maar ikzelf doe er meer dingen aan dan alleen de onderdelen vervangen, dingen die als ze dat bij vw standaard al deden al veel slijtage aan bepaalde dingen hadden kunnen voorkomen.
En als je t echt goed wil doen moet je bepaalde gereedschappen hebben,want niet alles gaat met een oven en vriezer.
En er zijn ook dingen die de mensen NIET zelf kunnen.
Bepaalde reparaties aan verdringers bijvoorbeeld, en dan heb ik t niet aan dichtlijsten vast lijmen, want dat is niet repareren.
En er zijn bepaalde slijtage gevoelige dingen in een lader die je moet weten die een "leek" niet zomaar ziet, en ze zonder te verhelpen weer in elkaar zetten.
Je kunt door zelf eventueel de orginele onderdelen te bestellen en zelf te reviseren een 100 euro besparen,maar wat als t misgaat, en hij loopt toch stuk, is toch zonde geld.
En garantie is ook wat waard.
En wat al gezegd is, goede immitatie delen zijn er niet, het is enkel rommel...
En voor zover ik weet zijn er in nederland 2 mensen die goed reviseren en 1 in belgie.
Of er moeten nog mensen zijn die geen namen of nummers graveren waardoor je niet weet wie het gemaakt heeft en wanneer.
Maar waar wel wat in/op staat heb ik al veel van gezien,draai ook al een aantal jaren mee met het reviseren.
Arno Lader
|
ik doe het alleen voor me zelf en bekende zit daar namelijk niet zo op te wachten
zijn er al genoeg van
en zal er nooit en te nimmer iets in zetten ben niet zo herman brood achtig 
maar arno net wat je zegt zijn echt maar heeeel weinig eerlijke die netjes reviseren/bewerken
sommige doen het met een hakbeitel lijkt het wel 
Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild
Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk
Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold
|