
06-04-2010, 22:11
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Nov 2007
Posts: 876
|
|
Quote:
Originally Posted by veerzes
Rood gloeiende uitlaat is echt wel te wijten aan een arm brandstof mengsel het zij lucht of benzine.
Heb je trouwens de brandstof pomp die bij K-jet tronic hoort mee vervangen?
|
jup, K-jet pomp besteld op de site van Bolku.
Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
rood gloeiend na 5 minuten stationair draaien?
het lijkt me eigenlijk gewoon onmogelijk, dan moet je een egt hebben van zeker 1000 graden.
is de flow van je uitlaat niet te klein?
temperaturen die een spruitstuk rood laten worden vereisen perfecte afstellingen van de motor,anders gaat deze gegarandeerd pingelen.
lijkt mij dat je dit toch wel zou herkennen..
|
dat is het idiote eraan, op de uitlaat die rood wordt loopt hij verder wel "goed", de onsteking staat wel op tijd mbv strobo, enkel stationair zou wat afgesteld moeten worden omdat hij 1700 toeren stationair draait.
rvs uitlaat is voor de 1800 gti besteld.
nogmaals de vraag:
zou het kunnen dat de nokkenas tov de krukas / ontsteking niet goed staat ?
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project]
Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily]
Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily]
|