07-04-2010, 12:15
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
wat zeggen foto's eigenlijk?
Heb vaak genoeg auto's gezien die er op de foto's heel goed uit zagen, maar in het echt om te huilen waren.
Ben je geinteresseerd, dan maak je een afspraak, ga je kijken en rijden. Plaatjeskijkers heb je niets aan, die hebben het geld toch niet voor zo'n auto.
p.s. deze plaatjeskiekert ziet wel dat de bijrijders en bestuurdersstoel waarschijnlijk omgewisseld zijn? Bijrijderskant heeft van die slijtplekken op de wang, terwijl die helemaal niet belast worden 
|
Je hebt gelijk dat een plaatje weinig zegt maar als je toch wel de enige ervaring hebt met het kopen en verkopen op marktplaats dan kan ik je wel vertellen dat je op een gegeven moment de rommel van het mooie kan onderscheiden. Uitzondingen met oude foto's, onduidelijke foto's, of oneerlijke foto's daargelaten.
Nee de stoelen zijn niet van links naar rechts omgewisseld aan het streepjespatroon te zien wat niet symmetrisch loopt.
Verder wil ik die wagen helemaal niet hebben/ rijden, en interesse is er ook niet dus het blijft bij plaatjes kijken. Als je brommers gaat kiek'n ga je er toch ook geen een kopen
En wat versta je zelf dan onder een plaatjeskijker die daarom geen geld heeft? Dat snap ik even niet.
|