beste forummers.
ben al een tijdje bezig met mijn gti 16v van 86'. Met motorcode KR.
ik heb hem gisteren laten keuren en hij werd meteen goedgekeurt
dus natuurlijk na meer als een half jaartje sleutele heb ik meteen de nodige kilometers gemaakt
maar nu het volgende, als ik een tijdje rijdt dan begint hij binnenin de auto te stinken naar uitlaat gassen en dit houdt dan ook niet meer op.

Ik snap er eigenlijk niets van want alles wat kapot was heb ik gemaakt, de bodem is niet meer rot en de gehele onderkant is opnieuw gebitact. dus eigenlijk kunnen de uitlaatgassen nergens naar binnen aan de onderkant lijkt mij.
er ligt wel een andere uitlaat onder, vanaf de kathalysator een rechte rvs pijp naar achter met 2 bochtjes derin en als einddemper een Sebring met dubbele pijp. (Hè een kr met kathalysator

ja tis toch egt zo

)
maargoed, de uitlaat is volgens mij gewoon dicht, en al zou hij op een bepaald punt een beetje lekken, lijkt mij dat die uitlaatgassen niet zomaar naar binnen kunnen komen als het een beetje is

ook kan ik niet herinnere dat ik hier een half jaar geleden voor het sleutelen ook last van had.
maarja het is eigenlijk wel zo erg dat je kleren er gewoon van gaan stinken en je eigenlijk altijd met raam open moet rijden wat dus eigenlijk gewoon kl*te is
Heeft iemand hier misschien ook last van gehad? of weet iemand waar het aan kan liggen? Of misschien hoe ik kan kijken waar de gassen naar binnen komen? want zo is het eigenlijk geen rijden
groetjes peter