View Single Post
  #7  
Old 22-11-2004, 16:06
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,879
Default

Quote:
Originally Posted by kruk@b
Zonder graag (kost vermogen),maar dan wel een komplete set,dus ook de stuurkolom,
de haakse overbrenging,en de uitgaande as naar het stuurhuis !!


U roept wij graaien.... Heb ik allemaal wel liggen.. gaat binnenkort toch weer een T3 dood vult zich vanzelf dus weer aan..


Quote:
Originally Posted by kruk@b
Dat er een IRS'je onder komt is al wel duidelijk,alleen welke ....
De 944 IRS (met schijven en 5x130 steek)is perfekt,maar heeft 100mm flenzen,en dan
kan ik eigenlijk alleen de 6x16 Fuchsen kwijt,vanwege de toegenomen spoorbreedte
De 1303 IRS is lekker smal,maar dan ga ik in remmerij weer een stap terug,maar
qua bak (ook 1303) past dat wel weer goed op elkaar


Gatverpiellekes, dat zijn nog eens moeilijke keuzes zeg! 'k zou gewoon voor porsche remmerij gaan...voordelen: betere remmerij én je hoeft de Gt's niet te monteren... Hoeft ze ook niet zo heel voorzichtig te zijn, dat magnesium is wel teer... nadelen: tsja fuchs... boring?
__________________
Fryske Âlde Skoalle Luchtkuolle (en Wetterkuolle) Gers Jarre Memmebatsers!

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden