
12-04-2010, 21:34
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Nov 2007
Posts: 876
|
|
goed,
vanavond oom van me vriendin er naar laten kijken, deze heeft eerder ook veel met de K-jet's gewerkt, oa op ford enzo.
iig, deze heeft de distrb riem / ontsteking etc op tijd gezet. maar dan nog blijft het probleem ontstaan:
- te hoge ontbrandingstemperatuur,
dit kan eigk 3 oorzaken hebben
* ontsteking niet op tijd
* geen koelvloeistof in de kop (luchtbel)
* mengselvoorbereiding.
aangezien de eerste 2 opgelost zijn, komt het op de mengselvoorbereiding aan.
dus wss geeft de pomp teveel druk (aangezien de bougies ook wat zwart worden), en dus is het mengsel aardig rijk.
de spinnenkop kan wel enigzins bijgesteld worden, maar niet veel (en we weten tot nu de brandstofdruk niet).
dus waarschijnlijk zal er een brandstofdrukregelaar moeten komen?
vind dit zo vreemd, omdat de pomp als K-jet pomp bij bolku gekocht is.
iemand die weet hoeveel zon pomp doet? doet die meer als het orgineel?
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project]
Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily]
Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily]
|