View Single Post
Old 23-11-2004, 09:39
Johan-dtc's Avatar
Johan-dtc Johan-dtc is offline
Forum junkie

Send a message via MSN to Johan-dtc

ik had net zoiets vorige week maandag meegemaakt, maar dat liep iets anders af

ik reed van me werk terug naar huis, en dacht laat ik me vriendin eens ophalen van school, ik rij bijna bij haar school, en dacht laat ik eens bellen, ze was al thuis, want was een paar uur eerder uit, dus ok ik naar huis toe dan maar.
ik een beetje doorrijden zie ik bij een informatiebord een motorrijder staan die een beetje aan z'n motor aan het prutsen is, niks aan de hand dus, rij ik een kilometer of wat verder kom een kameraad mij achterop rijden, dus dacht leuk ff wedstrijdje doen, want er kwam toch een stuk 2 baans weg aan, dus ff lekker scheuren, wij aan het eind van de weg wachten voor rotonde, en toen belde hij mij op om te zeggen dat ik eens door moest rijden, ik zeg wacht maar we zien het zo wel, dus wij het 2de stuk 2 baansweg op, en wij reden ongeveer 200 km p/u, toen moesten we weer afremmen voor het einde van de weg, komt er ineens een motorijder naast me rijden en kijk ik recht in het bordje, STOP POLITIE!!! kut kut, wij langs de kant van de weg, en werd ons rijbewijs ingevorderd, moesten we mee naar het bureau om verklaring e.d. af te leggen, en liepen we het politiebureau uit zonder rijbewijs!

afgelopen vrijdag me rijbewijs weer opgehaald, en nu maar afwachten tot de rechtszaak...........
!
Reply With Quote