View Single Post
Old 23-11-2004, 19:00
VolkswagenRacing's Avatar
VolkswagenRacing VolkswagenRacing is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Chrispy
Waarom willen mensen gelijk maar sporten, tegen anderen die zich toevallig een RS kunnen permiteren. Vertel mij nou eens wat daar zo leuk aan is. En besef je dan niet dat er 2 miljoen andere weggebruikers naast rijden die dan weer iets hebben van ik mag hier 120, ook als ik helemaal links rij.

Let wel, dit is geen kritiek, maar echt een vraag.

Ik rij in zeeland ook hard (solo) op de welbekende dammen, maar alleen als ik verder geen verkeer heb. (en dat heb ik vaak als ik naar zo'n gat als Stavenisse moet)

Dan weet je precies welke dam ik reed (de Philipsdam) Het was maandag morgen 10u. Er was niemand op de weg (ook geen tegenliggers anders rij ik niet te hard, veelste bang van onverwachte inhalers die ook te hard rijden)
Er reed helemaal niemand vanaf de rotonde tot het einde. Behalve die Octavia achter me.

De agent had gewoon goeie legitimatie, heb er speciaal naar gekeken van dichtbij omdat ik niet kon voorstellen wat er ging gebeuren.

Volgens mij was deze heer geen verkeers politie eerder recherche ofzo. Hij zei dat hij ook het bureau van Tholen op kon bellen om de rest af te laten handelen. Maar hij dat niet deed omdat dat niet zijn werk was.

Ik kan me nog steedts niet voorstellen dat je iemand matst die met km-correctie nog zeker 90km te hard rijd (wat hij zei) Maar deed het toch..

Voor mij even ongeloofwaardig
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
Reply With Quote