Heb er zelf ook een proefrit in gemaakt, net als in de 1.4 16v Fox. Toen ik met vriendin een andere auto zocht hebben we vooral gezocht naar een Lupo/Fox/Polo.
De 3 pitter deed het op binnenwegen erg goed, vind de auto tot 80km/h pittiger overkomen dan de 1.4. Boven de 80km/h zit er geen gang meer in

De 1.4 viel mij zwaar tegen, het is ook de braziliaanse 1.4 16v die er in ligt, niet de 16v die ook in de lupo/arosa/polo geleverd is. Schijnt totaal niet zuinig te zijn en tot 3000 toeren gebeurde er weinig..
Een 1.4 lupo rijdt vele malen lekkerder, ook in de 8v uitvoering.
Wat mijn opviel is dat de fox van binnen een veel ruimere auto lijkt dan de lupo, je hebt niet echt het idee dat je in een boodschappenkar zit. Afwerking vond ik voor zo'n goedkope auto prima in orde.
Het grote nadeel is dat het ding net zoveel weegt als een golf3, dan zit je met een 3 pitter niet heel gunstig qua prestaties/verbruik.
Uiteindelijk heb ik een nieuwe Panda gekocht, die weegt 150kg minder, heeft alle luxe en kost ook een stuk minder.