21-04-2010, 11:20
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by breadfan83
Hoezo?
Je vond zelf al dat ie misschien wat te ver achterover hing, en ik deel die mening. Vooraan staat ie goed, achteraan moet ie omhoog voor het mooie.
Dat de wielen zeldzaam zijn zal best, dat ze bakken geld kosten kan ook. Ik ken ze niet, en vind ze niet mooi, dat is alles dat ik zeg.
De vorm van de velgen, of het ontwerp, whatever, vind ik meer bij een Audi passen, of een luxe Jap als een Lexus oid.

|
Ja.. henkie, airride.. 1 druk op de knop en hij ligt goed, d'r komt wel meer kijken bij een stance dan alleen de hoogte.
Kijk bijvoorbeeld even hoe ze in de wielkasten zitten, nou als dat niks is dan ben je wel hele grote zeurpiet.
Dat jij ze niet mooi vind kan, dat zei ik al.. maar dat wil niet zeggen dat de wielen niet bijzonder zijn.
Velgen passen niet bij de auto is persoonlijk, ik zeg dus ook dat ik daar een andere mening over heb
Anyhow.. dit is precies de reden waarom ik dus geen topic meer wilde, meningen en alles helemaal prima maar we gaan alweer richtig de tig pagina's met discussies over wie het wel of niet mooi vind en waarom.
Tinus.. ik moet wel eerst ff dat ding hebben en dan de wielen erop doen..
of ik moet alles meenemen en dat we ze er bij jou even onder mikken dat kan ook.
@domi.. no spang