21-04-2010, 13:44
|
 |
10k maniac
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Marcski
ik heb geen topic gemaakt...
neemt niet weg dat ik de conversatie (!) het dikke mk4's topic vond vervuilen, plaats de foto's daar maar nog een keer als je hem zelf toch dik vind
|
Ja dat heb je wel.. als dergelijke reacties niet in het dikke mk4 topic thuis horen dan meldt je dat daar en haal je desnoods die reacties weg. Ik heb niet gevraagd om alle reacties van mensen in een apart topic te zetten.. enige wat ik doe is antwoord geven op de vragen die mensen hebben mbt mijn auto, dat het dan beter past in een topic .. tja, geeft imo geen reden om ongevraagd een apart topic te maken voor iemand.
Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Dat zou in het Dikke MK IV topic ook gebeurd zijn, en daar is dat topic niet voor bedoeld.
En NEE, het is niet bedoeld als het 'zeik-Misha-af-topic' als je dat zou willen denken.
Iedereen mag uiten wat hij/zij van een auto vindt en daar geldt geen uitzondering voor Misha Strik.
Ik denk dat er ook zat mensen zijn die benieuwd zijn hoe de airride erin gebouwd is en
hoe je nou uiteindelijk je bedieningspaneel en meters hebt gemaakt.
|
Dat zeg ik ook niet, meerdere malen gezegd dat iedereen z'n eigen mening erover mag en moet hebben en dat ik een auto voor mezelf bouw en niet voor een ander. Daarentegen, als ik een topic wil voor reacties dan ben ik daar prima zelf toe in staat.
Pics van de inbouw volgen wel als het allemaal klaar is .. maar misschien ook niet, toen ik een topic maakte om zoveel mogelijk inbouwen bij elkaar te verzamelen liep het ook niet bepaald storm.
Anyhow.. thanks voor de reacties voor de rest.