24-04-2010, 12:59
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Golftd3
Ik ben gaan kijken voor die poulie maar die kost 260Euro  100euro erbij en ik heb een tdi blok.Dus het zit er tog aan te komen maar ik doe dat samen met een oom.Ik was zelf monteur vroeger dus blokje ombouwen is geen probleem.Maar je hebt wel gelijk dat ik beter voor M-TDI kan gaan die kan je ook gewoon zuinig afstellen tog?Nu rij ik 760km met een volle tank maare al die elektronica ombouwen "kan" alleen maar voor problemen zorgen plus die kosten komen er dan ook nog bij.
Het Tdi gebeuren is wel vernieuwend voor me reed eerder altijd bezine dus dan ben je niet zo met diesel bezig.Maar het bevalt me goed die td dus tdi zal helemaal gaan bevallen.Bedankt voor je response ik hoor je weer GR  Oja wat kost die pomp eigelijk??
|
Jij hebt prijs gevraagd voor een krukaspoulie. Daar zit een soort demper in en vandaar de nogal hoge verkoopprijs.
Ik had het over het krukastandwiel. Waar je distributieriem over loopt. Deze zit tussen de krukas en de krukaspoulie.
De kostprijs van dat onderdeel ligt zo rond de 30 EUR.
Voor een dieselpomp kan je best Bert contacteren van hier op het forum (DÁ-BRT), dat is de man met bakke ervaring en hij kan alles bouwen naar jou wens. De kostprijzen variëren sterk, je kan voor een complete nieuwe pomp gaan, een tweedehands of een gereviseerde, wat je zelf wil...
Ook het afstellen naar de zuinige kant moet geen probleem zijn.
Eerlijk gezegd heb ik nu denk ik rond de 140 Pk en als ik eens even men voet normaal op het gas gebruik kom ik ook gemakkelijk aan 750km over de autobaan dus geen probleem...
- Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm]
- Golf 3 M-TDI
|