
29-04-2010, 10:20
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Quote:
Originally Posted by VW_Mannetje
Leg uit dat kleppen stellen, lijkt me wel een belangrijk ding om te doen. Ik ben nog maar een lek want heb het Golfje net.
Dus rubber voor 1.1 is er waarschijnlijk niet, gewoon kurk doen dus?
|
Ik zou er gwn kurk in doen.. heb zelf een 15.benzine, en die kurk pakking zit ook nog steeds goed.. goede olie gebruiken, regelmatig beurtje doen enz.. dan is er niets aan de hand..
- Klepdeksel verwijderen
- Motor draaien aan de krukas tot cilinder 4 op "tuimelen" staat.
- Cilinder 1 afstellen
- Verstellen door inbus te draaien
- Meten tussen tuimelaar en klep
- 3 tuimelen 2 stellen
- 2 tuimelen 3 stellen
- 1 tuimelen 4 stellen
- Nieuwe klepdekselpakking monteren.
Speling met koude motor: inlaat 0,10-0,15mm & uitlaat 0,20-0,25mm
Speling met warme motor: inlaat 0,15-0,20mm & uitlaat 0,25-0,30mm
__________________
Golf1 Inari silber metallic -->  engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|