30-04-2010, 08:03
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by FGizmoS
Ik heb dezelfde stoelen en na het schuin zitten te verhelplen zitten ze gewoon fenomenaal goed. Het lassen duurt idd maar een paar minutjes en terwijl je beezig bent laat je er maar dat reparatiestukje inzetten.
Geen last meer van je rug en als ze bij mij op de laagste stand staan kijk ik met moeite boven mijn stuurtje.
Maar kan je die reparatiestukken nog gewoon kopen?
|
Die reparatiestukken zijn nog gewoon te koop. Tenminste het schuim.
De stof zelf is her en der misschien nog wel ergens te verkrijgen. Ik weet dat er een paar jaar terug een link hier op de site heeft gestaan naar een bedrijf dat allerhande origineel VW-patroon stoffen verkocht, gewoon per meter, en nieuwe producties.
Ik heb al een paar keer via de search geprobeerd de link te vinden, maar het is me helaas niet gelukt. Enige dat ik nog weet is dat die site allemaal vierkantjes toonde met voorbeeldjes van het stof en design.
Bedankt trouwens voor je reply. Ik doe ze ook alleen maar weg omdat ik iets gevonden heb dat ik al lang wil hebben. Het geld ervoor ontbreekt helaas, en twee mooie setjes stoelen vind ik ook weer iets te veel van 't goede. Als ze niet verkocht zijn, loop ik het andere setje helaas mis, maar het is ook geen straf in deze stoelen te blijven zitten. Met mijn reuma-lijf heb ik er elke dag een dikke 400km mee gereden, met de schroefset helemaal omlaag, en nooit echt ergens last van gehad. 
|