
30-11-2004, 16:08
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,879
|
|
Quote:
Originally Posted by kruk@b
zozo ... ja,je kan natuurlijk niet meer achterblijven nou hé !!
ja,je gaat die ouwe 52'tiger van je toch geen "pijn" meer doen door die bus
ineens wegligging te geven,of wel soms ??
|
Jij hebt em door  ... maar dat 'zieke' idee heb ik al zolang ik em heb.Type1 powerrrrr .alleen door jullie gezanik komt er steeds meer een waanbeeld om porsche parts te gebruiken, indien betaalbaar hé! :frown:
Wegligging, zolang je niet weet wat je mist mis je het ook niet, ding gaat niet weten wat hij mee maakt.... Hij gaat gewoon vreugde beleven aan het feit dat hij zo lang stand heeft gehouden, het is niet allemaal voor niets geweest!
Quote:
Originally Posted by kruk@b
Nee,944 & 964 hebben (net als een oude 911 en T2 & T3's) axiale bevestiging. Pas bij de 993,986 (Boxster) & 996 (en nu dus de 997) zijn ze overgegaan op radiale bevestiging,
|
Aha... dan is dus inderdaad zoals jij/jullie dat hebt opgelost met die adapter op de naaf en een remklauwadapter een relatief simpel te realiseren iets. Probleem is dat je wel even moet uitzoeken wat en hoe tussen je wielen past... Mooie materie dit... Alleen nu rijst de vraag...gaat m'n AO bakje (straightaxle al dit moois verdragen, misschien praat hij tzt wel eens met een westy of krukab of Doubleslider panel en wil hij ineens ook ge-ie-er-est worden 
|