View Single Post
  #10  
Old 03-01-2004, 16:43
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Ik kwam er om uit te lijnen, en balanceren... ik het hele verhaal houden, aardig verlaagd... weet niet of de banden nog goed zijn... wil u misschien eerst even kijken?? nee, komt wel goed... Ik op de fiets terug naar huis, 10 km. ben thuis, bel nog even, vergeten te zeggen dat ik de loodjes binnenin wou hebben... (dus toevallig bel ik hen op) Wat zegt die lul..: het wordt allemaal niks, we kunnen er niks mee.. hij is ook veels te laag, valt toch niet mee te rijden, zo kun je de weg toch niet op. bla bla... en daar klwam bij dat mijn banden helemaal niks meer waren... Ik eens vragen wat dan nieuwe banden zou kosten... 120 euro p/s :shock: kortom.. gelijk weer trug fietsen. mijn sleutels vragen en weggereden.. de groete. KLOJO'S

naar Profile gereden, daar uit laten lijnen, en voor 84 euro Yokohama banden er om laten zetten en blanceren
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote