View Single Post
Old 01-12-2004, 14:31
Split52's Avatar
Split52 Split52 is offline
No personal life

Dit is toch Porsche remmen onder Spijlbus...in het algemeen???

Mooi, dan ga ik nog ff door over m'n eigen, misschien hebben anderen er ook wat aan nog

Quote:
Originally Posted by kruk@b
Ik zeg niks !!!
Rij volgende keer als jullie hier zijn ook eens een rondje in de westy ...
Ik weet wel dat dat BKZetje ook over de streep heeft getrokken
(Nu Bietultjûh nog ...)

Je kunt ook beter niets zeggen Dat aanbod kom ik zeker eens verzilveren... lijkt me erg cool (moet bekennen dat ik nog nooit in een spijl gereden heb.. 50 meter eens met Wouter, that's it :frown:

Quote:
Voor jouw 52'tiger zal er iets passend gemaakt moeten gaan worden,want een barndooras (dus ook de fussees) is echt kompleet anders.
Maar met de radiaalbevestiging op de nieuwere remklauwen kun je echt alle kanten op !!

Daar had ik het gister even tegen Wouter, die melde Slammedpanel konden wel iets regelen... dus mocht m'n projektje tzt mislukken dan ga ik daar wel voor. Zat zelf meer te denken om een T2 vooras te pakken, schokbrekertorens eraf en blinde torens er weer op. Daardoor zijn nog gewoon T2 draagarmen en dus ook fuseestukken te gebruiken.... tadaaaa... hopelijk.

Leuke foto van Waldo's site, waarop je dus kunt zien hoe anders het is... beetje keverachtig nog gewoon.. maar die ophanging bied wel perspectieven...

Quote:
Ik "vrees" echter wel dat je barn ge-IRS'st zal moeten worden ... al was het dan alleen maar om dadelijk ook een 901 5-bak te kunnen gaan monteren.
(die is maar een fractie groter dan -ja,komtie weer- een 1303 IRS bak)

WAT? pfff, dat is nou ook wel wat zeg... Maar waarom zou ik dat doen? Zo'n AO bakje kan het ook wel houden toch... en de krachtoverbrenging bij pendelas is beter dan bij de IRS... ... iets van later zorg.. Wat is überhaupt een 901...toch niet weer P..che <zucht> awel 5 bak is wel noflik.

Jammer dat de site van tuningschwaben even plat ligt. Daarop kun je fotos zien van die T3 met 996 motor en tiptronicbak en remmerlarij, misschien dat daar info vanaf te halen valt? Voor Jeewee....

Quote:
dat MSN-en is ook nog nooit een auto van beter geworden
Reply With Quote