Zo na twee dagen klussen durf ik eindelijk mijn stereo aan jullie te laten zien. Heb als eerste de achterbak wat bijgewerkt omdat mijn oude kist niet hard genoeg ging en ik hem niet mooi genoeg vond
Dit is het nieuwe kistje met 2 speakers op de zijkant. De hoedeplank heb ik alleen nog het stof op liggen dus de hoge tonen komen er goed doorheen. Ik had ze eerst bovenop de hoedeplank liggen maar vond dit niet mooi omdat het niet origineel eruit ziet.
Fotomomentje:
De radio heb ik inmiddels ook weggewerkt. Ik kwam op de rommelmarkt een leuk blaupunkt radiotje tegen. Hellaas miste hier de knoppen van maar die heb ik thuis in de oude doos kunnen vinden. Hij moest 4 euro kosten :P hehehe geen geld toch? hij moest natuurlijk wel aangesloten worden. Maaar op de originele boxen en niet op de nieuwe instalatie. Dus heb ik de originele boxen achterin het dashboard verwerkt.
Nu ik de oude erin had zitten wou ik natuurlijk ook mijn goede radio aangesloten hebben dus had ik maar even een draadboompje gemaakt.. was nog duurder dan de radio zelf :P (€14,-)
Ik had al op meetings gezien dat iedereen zijn radio gewoon los in het handschoenenkastje legt. maar dat vind ik toch echt niks. Zo heb ik het gedaan. Gewoon netjes met een klepje. Werkt Perfect!
Heb nu in totaal 9 speakers in mijn auto verwerkt en het geluid is geweldig!
2x tweeter in het rooster tussen de twee radio's in
2x 150 W in de deuren
2x 350 W onder de stoelen
2x 340 W in de achterbak
1x sub 1100 W in de achterbak
Toen ik foto';s aan het maken was trof ik nog een foeilelijk meisje aan :P Zag haar pas toen ik de foto's aan het bekijken was :P
Heerlijke Kop toch?