View Single Post
  #43  
Old 19-05-2010, 12:12
HannoverEdition
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by BIEZELWERKS
Heb zelf een setje 16inch. staal. origineel.(5x100) + Nankang 165/40/16
van iemand hier van het Forum. ( Zal maar geen naam noemen )

Banden lopen steeds leeg,zelfs een ritje Groningen loopt er meer dan een halve bar uit. Iedere dag op pompen.
De ene morgen niets aan de hand, en de andere morgen staat hij weer op de velg!!

Zelf hebben ze nooit deze problemen gehad maar is wel vrij normaal om dat het bandje getrokken om de velg zit, word er verteld

Iemand mij info kan geven, hoe dit nu kan en of wat het problleem nu is

Want als ik dan zie dat bijna hetzelfde bandje om een 8,5 j word geknupt,
Moet wel zeggen, maar mijn mening. Vind dit echt NIET dik!! Lelijk!

Begrijp dit niet echt...


Dit verhaal komt mij ook bekend voor,ik heb een jaar of 9 terug op mijn toemalige Vr6 een nieuw setje 17 inch laten monteren met nieuwe Nangkang banden(niet eens getrokken!),hierbij had ik ook het irritante probeem dat soms spontaan 1 band leeg liep,dan ging het weer weken goed en ineens stond/of reed ik weer met een compleet lege band,
vervolgens na een half jaar en maar een paar duizend km's verder de voorste banden al compleet kaal ,met het canvas er al doorheen ,ik heb mij toen laten vertellen door een gerenomeerd ''bandenboer'' dat de velgafdichting van een Nangkang band waardeloos is!!,''het kost niks,maar het is ook niks'' vertelde hij mij ook gelijk
ik weet niet hoe het tegenwoordig is gesteld met Nangkang banden,...?maar ik wil iig nooit geen Nangkang meer onder mijn auto hebben,laat staan getrokken bandjes

maar dat is mijn persoonlijke mening
Reply With Quote