Quote:
Originally Posted by willemsgti
volgens mij hebben zij bij het uitlijn bedrijf waar jij bent geweest ook al een liggen.
|
Ze hadden inderdaad al aangeboden om voor een nieuwe te zorgen maar ik ging er van uit dat het voor hen erg lastig zou worden om de juiste te vinden en daarom heb ik gezegd dat ik zelf wel eentje zou regelen. Ik ben ook nog steeds redelijk teleurgesteld (lees boos) dat zoiets simpels als het uitlijnen van een Golfje 1 zoveel gezeur moet opleveren.
Omdat ik zelf al een excenterbout had dolgedraaid en deze had vervangen door een excenterbout van de sloop heb ik twee nieuwe bij de dealer gehaald met de bedoeling om deze bij het uitlijnen erin te laten zetten. Toen de auto was uitgelijnd zaten (ondanks ons verzoek vooraf om de nieuwe erin te zetten) toch de oude bouten er nog in. Op mijn uitdrukkelijk verzoek zijn ze er uiteindelijk wel ingezet maar
"eigenlijk was het niet nodig want het kon zijn dat we dachten dat er gewone bouten in zaten want zulke Golfjes rijden er ook veel rond en wij hadden er al excenterbouten in zitten"
Daarna het afbreken van het claxonkapje omdat met de spoorstangen het stuur niet recht te krijgen was. Achteraf hadden ze beter bij de sloper die nu het kapje blijkbaar heeft geleverd kunnen informeren hoe het los gehaald moet worden ipv er gewoon een schroevendraaier tussen te zetten.
En het stuur staat nog steeds scheef .
Het gaat hier over een auto waar 31 jaar zuinig mee omgesprongen is en die wordt daar nota bene behandeld als een sloper.
Ja, ik ben nog steeds pissig en nee, ik kom daar voorlopig niet weer.