View Single Post
Old 22-05-2010, 22:04
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik ben zo slim om de shit niet op te zoeken, net als 95% van het forum. Je kan wel de held uit gaan lopen hangen op een forum met een hoop bombarie en weet ik wat. Maar als je daar heen gaat en rond de kleine uurtjes met je auto door een mensen-massa wil rijden ben je gewoon een stomme zak. Ja het is een vag-meeting, maar op vagfest of volksdub wordt er rond 1 uur ook niet meer gereden.. tuurlijk niet, dan wordt er gezopen en gefeest.

Dat bedoel ik Mish, alles maar uit de weg gaan.

En zeker in dit geval is het helemaal niks persoonlijks op jou, zelfs niet eens specifiek gericht op die meeting ergens een paar honderd km verderop. Maar gewoon op de manier hoe we (Nederlanders) ons steeds meer gaan opstellen.

We geven het grootste tuig steeds meer ruimte om steeds meer keet te trappen. Makkelijk, nu er nog een weg omheen is. Maar die groep tuig en de keet die ze schoppen wordt zo alleen maar groter, tot er uiteindelijk geen weg omheen meer is, en dan is indammen ook niet meer mogelijk.

D'r wordt gejammerd dat Wörthersee volgend jaar, misschien het jaar er op, of daarop, er niet meer is door dit soort volk, maar in plaats van er iets tegen te doen gaan alle lafbekken ze uit de weg en geven ze lekker groot de ruimte om de boel nog meer te verstieren!

Ik kan er werkelijk met m'n dikke kop niet bij!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote