22-05-2010, 22:26
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Misha
tegen 10 duizenden zatte duitsers kan je met een handje vol Nederlanders nou eenmaal niks beginnen. Heeft ook niks met een bepaalde houding te maken, waarom laat je die gasten niet gewoon hun gang gaan en ga je zelf wanneer het echt leuk is, prima toch? Je kan problemen opzoeken of gewoon schik maken wanneer dat het beste kan.
Als je niet gecharmeerd bent van blote konten kan je er altijd voor kiezen om die foto's niet te bekijken, net als dat je niet naar Reifnitz hoeft als er een heleboel zatte mensen rondlopen.. je eigen keus. Maar dat wat wij doen heet lol maken, misschien moet jij dat ook wat meer gaan doen Chris.. al ben ik het met je eens dat je ook gewoon je broek aan kan houden. Achja, je hebt ze erbij 
|
Als loop je heel de dag in je blote reet rond, mij boeit dat echt niet. Ik zeg alleen dat voor iedereen die drempel ergens anders ligt. Zelf maak ik genoeg lol, maak je daar maar geen zorgen om.
En die tienduizend zatte problemen waren er eerst geen tienduizend. Het waren er eerst tien. En toen kon je ze met een handjevol Nederlanders makkelijk aanpakken, maar toen ging iedereen er fijn omheen. Het volgend jaar waren het er honderd, toen duizend, en toen ging het langzaamaan door naar de tienduizend, waarop we dus dat punt bereikt hebben dat ik net al aangaf: de boel is niet meer in de hand te houden. Tenminste niet op een andere manier dan door gewoon een streep door het hele gebeuren te trekken, en het bij 29 edities van Wörthersee te houden.
Jongen, het komt gewoon op de TV, en RTL+ is geen kleine zender! Dat moet toch aangeven dat er ergens iets heel erg de verkeerde kant uitgaat met die hele meeting!
|