View Single Post
Old 24-05-2010, 19:34
Ibiz@ke's Avatar
Ibiz@ke Ibiz@ke is offline
VW Addict

even een korte reactie

Na editie 2009 een 307 wagens over de vloer te krijgen begonnen we gister terug aan ons jaarlijks avontuur. Iedereen van de crew was paraat. Natuurlijk kan je geen koffiedik kijken en wisten we totaal niet wat te verwachten. Ok het is mooi weer en er was de nodige publiciteit in al z'n vormen. Hier en daar hoorde je een pronostiek vallen van 500 wagens. Ikzelf als organisator bleef erbij dat vanaf nummer 300 binnenreed we erg tevreden mochten zijn en al wat meer was....zou leuk zijn....
Het was dus zeer leuk....785 wagens (crew niet meegeteld) maakt dat er even 800 wagens op het terrein stonden
Van MK1 tot MK6,van type 3 tot audi S6...voor ieder wat wils
Ik wil dan ook iedereen bedanken die hieraan meegeholpen heeft,crew,sponsors,vrienden,en ook jullie bezoekers en deelnemers.
Jullie maken een event....jullie scheppen de sfeer...wij proberen het zo goed mogelijk aan te kleden. Er zijn natuurlijk nog foutjes zoals vuilniszakken,wagen per wagen aan inkom,...deze zullen naar volgend jaar toe verbeterd zijn.
Op naar de 3de editie zou ik zo zeggen?!
Er dienen nog wat rekeningen betaald te worden,maar ik kan nu al zeggen dat Make a wish tussen de 9 en 10.000€ mag verwachten van eurosunday

Nogmaals...bedankt aan iedereen!

Kristof
Eurosunday.be
Reply With Quote