Quote:
Originally Posted by BIEZELWERKS
[QUOTE=Geditionone]ook als er wél ''eer'' te behalen qua stijl wil ik mijn Heb de Golf natuurlijk met origineel kenteken gekocht en verkocht,
hiervoor heb ik duidelijk bewijs.
Sterker nog de Complete G60 had nog maar 2500km gereden,
en hierbij zat de inrij olie nog op de motor.
(FABRIEKSNIEUW originele G60 motor die besteld is in Wolfsburg)
En dus geen Revisie blok maar NIEUW!
Dus niet 230.000km. volgens NAP.
Ik ken de auto van binnen en buiten.
LIEFHEBBER BEN IK MEER DAN DAT!! WEES BLIJ VOOR EVENTUEEL INFO
VAN MIJ, IK HAD OOK NIETS KUNNEN ZEGGEN!
DIT WAS BEGIN 2000 MIJN PROJECT, EN HEEFT 2.5 JAAR GEDUURD.
EN IS SERIEUS TYD EN GELD INGESTOKEN.
AFGESTELD BIJ: Jeroen Dik, EMMING Ter Apel onderdelen op maat gemaakt.
DONOR AUTO ZOU ZEKER JAMMER ZIJN!!
ALLEEN NEGATIEF REAGEREN IS NIET DE BEDOELING VAN DIT TOPIC.
|
Ik beschuldig jou absoluut nergens van hoor! sterker nog het is alleen maar goed dat jij dit aanhaalt voor een evt nieuwe eigenaar
hier blijkt dan maar weer uit dat het geen ''frisse'' auto MEER is.
Quote:
Originally Posted by bivw 16vg60
snap jou heel goed
er zitten hier een paar jongens op trap skelters die 3linkse handen aan hun lijf hebben ,nog geen band op kunnen pompen en een uitkering trekken
die beter weten dan jij hoe jou auto is gebouwd
hier dan ook een hoop praatjes over hebben
maar nog nooit hebben gezien wordt hier ook beetje moe van maarja het is en blijft een forum he dus zulke blijf je erbij houden
laat die jongens gewoon links liggen kunnen toch sneller type/reageren dan jou zijn net vrouwen win je het ook nooit van
|
tja wat moet je hier nou op reageren.....
Laat ik het zo zeggen.........jij lag in 1985 nog aan moeders tiet,toen reed ik al bijna mijn eerste (zelfbetaalde) VW

.
Ik ben beëdigd ambtenaar en trek géén uitkering,sterker nog jij betaald mijn salaris
en als je een topic start ,kun je reactie's verwachten,zowel positief als negatief,smaken verschillen tenslotte bij iedereen,maar geef dan ook antwoord op als er ''gerichte'' vragen worden gesteld,en niet alleen antwoorden op reactie's van mensen die zeggen wat voor mooie Rallye jij hebt,(dat heb ik nl
ook nog gezegd

)
en als laatse is het op het forum heel makkelijk om iemand af te zeiken...maar dat is nog steeds de makkelijkste manier,en dat is iig niet mijn insteek van een forum als deze