View Single Post
Old 31-05-2010, 20:00
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

het is gewoon een gave bak,ik ben er zeer verguld mee
vandaag al heel wat gedaan,nieuwe thermostaat+huisje,carterpan gelast,onder de kap de boel wat netter gelegd en vastgezet,van de racer de keien vanger en koelrooster gemonteerd(eerst in kleur gespoten)16v lip gemonteerd,gti-front met gele lampen gemonteerd,originele voorbumper met rode bies boven en zwarte onder gemonteerd,wolfsburg plaatjes op de schermen,achterbumper gespoten incl chrome lijstjes en daarna boven een nieuwe rode bies geplakt,wat roestplekken kaalgemaakt/behandeld/weer in kleur gezet en achterste wielkastranden gekit(popnagels zaten los).
foto's;

ook even bij een restyler geweest,helaas kan de zijschade niet worden opgelost zonder spuiten.aangezien de lak nog wel heel is laat ik het maar zo,echt super opvallend is het niet.
to do;
schroefset monteren,intra's iets donkerder grijs spuiten en monteren,stuurkogel vervangen,nieuwe audio bestellen en het interieur netjes in elkaar zetten.
wil er graag mee naar leeuwarden dus even doorbeunen,maar als het in dit tempo doorgaat komt dat wel op z'n pootjes terecht verwacht ik zo
laat die reacties maar komen