01-06-2010, 21:27
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
dan word het tijd dat je dat project op vf neerzet,zover ik weet heb je een mk4?
en misschien heb ik wel een vrouw thuiszitten die het fijn vind om met de auto boodschappen te doen(auto 1),heb ik zelf wel een auto nodig om op m'n werk te komen(auto2) en er voor de zonnige zondagen wel een audi bij(auto3) die gestald staat in een (gehuurde) schuur.
auto 4 is het mk2 project,als je een beetje op de hoogte bent kun je ook best wel zien dat daar meer centjes in (gaan) zitten als die halfbakken racer van jullie die je van de week in 2 uur in originele staat teruggezet hebt.
maar dat maakt niet uit,want jij bent hier de slimmerik,je hebt een fototoestel en gestudeerd 
jammer dat je jezelf weer zo te kijk zet,al deed je alleen maar eens de moeite om te kijken naar wat erachter een projekt gebeurt.laat ik het zo zeggen,ik heb meer respect voor jongens met een eigen huis,een gezinnetje en een mk3 die als manusje van alles in gebruik is en van het overgebleven vakantiegeld is voorzien van een set sebrings en eeen v-maxx setje dan voor jochies die sóchtends uit moeders ledikantje kruipen en van hun centjes een paar plofzakken LATEN monteren en ook nog de held uithangen met hints hoeveel het wel niet gekost heeft allemaal.
en nou weer on-topic.
|