View Single Post
Old 05-06-2010, 18:03
Alberto Alberto is offline
Volksforum QUATTRO Donor - D.M.G.D.J.G.G.

Send a message via MSN to Alberto

Quote:
Originally Posted by vwpolo_siem
Hey mensen,

Wil het toch even op deze manier kwijt, en wil graag de reactie weten van Ronnie (limburger).

Heb afgelopen weekend van hem een auto gekocht, na zijn thread te hebben gelezen wist ik wat voor een auto het was en wat er nog aan moest gebeuren. Dit heb ik natuurlijk voor de koop gelezen.
Bij Ronnie thuis met een vriend van mij de auto goed bekeken en natuurlijk een testrit gemaakt, auto reed werkelijk fijn. Kreeg af en toe wel teveel benzine maar dat was bekend.

Nu heb ik hem bij een vriend in de schuur staan om apk klaar te maken, en werkelijk waar er klopt geen hol van die hele auto! Dat hij zo'n auto op het forum wil verkopen. Auto krijgt niet iets teveel benzine maar alles is gewoon compleet verkeerd afgesteld.
Het abs remsysteem zit er nog onder maar is niet aangesloten, dit is dus voor de apk een probleem en is behoorlijk prijzig om klaar te maken. Natuurlijk had ik zelf misschien ook beter moeten kijken, maar ik ben geen automonteur en had er opzich best vertrouwen in mede omdat de auto op het forum te koop stond.

Deze auto mankeerd al met al redelijk wat, en ben vrij teleurgesteld in de limburger dat hij zo'n auto te koop aanbied op het forum.

Natuurlijk zorg ik er voor dat de auto weer goed wordt afgesteld en dat er weer een apk op komt, maar had dit echt niet verwacht van iemand van het forum.

Ronnie bedankt he!!!!!

Gr Siem

als oud eigenaar van deze auto wil ik ff wat kwijt

ABS kan je testen , bij die test rit die je hebt gemaakt
vrij simpel , door goed de rem in te trappen

volgende keer toch ff iemand mee nemen die er ff onder door gaat
en advies geeft ....

soms heb je geluk , soms pech
vind dit zwart maken van Ronnie niet echt nodig
volgens mij was je niet verplicht om de auto te kopen ..