View Single Post
Old 05-06-2010, 19:06
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Quote:
Originally Posted by tiefflieger
Ik vind dat je redelijk ver gaat om alles zo met naam en toenaam op het forum te zetten voordat je Ronnie er op aangesproken hebt.

Als je wat research had gedaan dan had je gezien dat de vorige eigenaren ook een bak ellende met de auto hebben gehad, en gezien het dure blok wat er nu in ligt en de vrij lage prijs (vond ik) kun je ook geen nieuwe verwachten.

Trouwens hier op het forum word je net zo goed gefopt as ergens anders hoor dus gewoon goed oppassen wat ze ook zeggen...
Heb ook al een keer of 4 wat gehad en dat ging dan over het niet of heeeel laat krijgen van betaalde spullen, en het niet betalen van spullen die ik in goed vertrouwen al wel meegegeven had.
Ging ook over bedragen tussen de 100 en de 550 euro en steeds met mensen die hier toch wel tot de top posters behoren (kwa aantallen dan).

Maar zelfs diegenen waar ik het nu over heb die heb ik nog nooit met naam hier neergezet dus je bent een beetje aan de vroege kant, beter had je de verkoper eerst ff de gelegenheid gegeven om het te bespreken met je.