Hier ook even een introductie, ik heb al van alles gereden, golf1, golf1 cabrio, golf2, golf3 variant, polo2, polo3, vento, caddy1, caddy2 en corrado.
Maar de corrado heb ik altijd het meeste plezier aan gehad, vier jaar geleden had ik een 1.8 16v, werkelijk een mooie wagen en zo goed als origineel, maar omdat ik veel kilometers moest rijden voor het werk heb ik hem toch verkocht, maar hij is mij altijd bijgebleven.
Nu ik weer in de buurt werk en te voet er naar toe kan gaan begon het mij weer te kriebelen om een corrado te kopen.
De golf1 cabrio waar ik veel tijd en geld in heb gestoken heb ik afgemaakt en verkocht voor dit geld ben ik op zoek gegaan naar een goede, mooie zo origineel als mogelijk corrado. Deze heb ik dan ook gevonden en ook nog bij mij in de buurt.
Het is een 2.0 16v uit 1994. De hele hystorie is bekend en ben nu vierde eigenaar van een origineel nederlandse corrado.
Toen hij een jaar oud was is ie gekocht bij de dealer door de vader van de eigenaar waarvan ik hem nu heb gekocht, altijd netjes onderhouden met alle service boekjes en bonnetjes erbij. Het interieur is erg gaaf en onbeschadigd altijd met zorg mee omgegaan en dat is te zien.
Ik ben er erg tevreden mee, vandaag helemaal gepoetst en gewaxed en hij is erg gaaf.
Paar dingen wil ik nog veranderen/origineel maken.
Het voorlipje van de bumper moet vervangen worden, zitten een paar scheurtjes in.
De achterlichten ben ik nog over aan het twijfelen of ik de originele weer terugplaats dus ik hoor graag ook jullie mening.
De 16v logo's moeten teruggeplaatst worden voor en achter.
Embleem voren en achter moeten vervangen worden, ik wil toch graag chrome emblemen erin.
Er moet een originele einddemper geplaatst worden.
Eventueel ooit andere velgen is niet helemaal mijn smaak.
Hierbij een paar foto's
Groetjes ron

By
caddyron at 2010-06-05

By
caddyron at 2010-06-05

By
caddyron at 2010-06-05

By
caddyron at 2010-06-05

By
caddyron at 2010-06-05