View Single Post
Old 06-06-2010, 16:37
mverh85's Avatar
mverh85 mverh85 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to mverh85

@iedereen : bedankt voor de reacties was al het leed wel waard

@Vento-Vice : Als je naar Vag Fryslan meeting komt kan je ze bekijken :P
Lijkt inderdaad wel of ze de drempels hebben verhoogd
Rijd nu wel een stuk beter/comfortabeler vergeleken met die oude winterbanden, deze waren ook al aardig glad aan het worden, we zijn er iniedergeval weer blij mee.

-ik dacht dat je het hier ergens eerder over spoorverbreders had?

Ja, deze komen nog, ik wou eerst even passen en kijken hoe het staat maar dat komt nog wel achter is het zeker nodig, voor staat het opzich wel netjes.

-waarom geen witte knippers vóór, zoals origineel?

Ik vind de oranje glazen gewoon mooier het staat ook een stuk beter anders wordt het zo een "witte" boel aan de voorkant, deze knippers zijn ook origineel vw alleen dan niet "officieel" voor de fire.

Maar goed de fire and ice uitvoering is een leuke met een mooie lakkleur in de zon vooral, apart interieur en g60 bumpers en lijsten uitvoering maar ook de estorils staan de auto goed, maar je zit zo vast aan het fire and ice geheel.. nu gewoon weer even wat anders erin

Keuze gaat nu inderdaad worden of een andere motor of respray of beide maar eerst dat bewijs maar "ff" halen..

Heb ook al paar naafkappen op het oog moet alleen uit amerika komen dus dat zal nog even duren, helaas.

De bouwvak komt er ook weer aan dan hebben we weer een heleboel tijd om wat te gaan doen, mocht er weer wat gedaan worden laat ik het wel weten hier komt in orde

Fotos zal ik binnenkort wel even maken zal donderdag wel even kijken of dat lukt..